Trivselsledelse er etableret af Pia Frahm og Berit Daugaard med det formål at hjælpe ledere til at fremme trivsel og forebygge stress i deres team og organisation.

Vi er begge med i Netværk for Selvstændige i Ørestad, hvor idéen til Trivselsledelse blev født.   Vi fandt hurtigt ud af, at vores fælles erfaring og interesse for ledelse og stresshåndtering gav god grobund for at udvikle et nyt tilbud til ledere med fokus på ledelse, trivsel og relationskompetence. I kort form kalder vi det Trivselsledelse.

Stress koster hver dag det danske samfund et tocifret milliardbeløb og har store konsekvenser både menneskeligt, for arbejdspladserne og for samfundet.

Det koster arbejdspladserne mange penge, allerede inden stressede medarbejdere bliver sygemeldte i form af f.eks. nedsat koncentration, overblik og produktivitet. Hvis stress skal håndteres effektivt, skal det tages i opløbet, inden det ender i en evt. sygemelding. Derfor dette nye initiativ, hvor vi vil give ledere inspiration og støtte til at øge trivsel på arbejdspladsen.

Det er vores overbevisning og erfaring, at udvikling og trivsel skaber vækst både menneskeligt og økonomisk.

Læs mere om Trivselsledelse kursusforløbet her

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s